Ignite Ideas
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΙΔΕΩΝ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΞΙΑ

ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ Nestlé Ελλας και του Οικονομικου Πανεπιστημιου Αθηνων

DESCRIPTION

 

“Ignite Ideas” is a Nestlé Hellas initiative aiming to support new ventures (startups) with similar business interests. The initiative is co-organised by the Athens Center for Entrepreneurship and Innovation (ACEin) , the incubation center of the Athens University of Economics and Business. The program aims at developing a (virtual) accelerator of innovative ideas by equipping the participating startups with knowledge, skills, tools and the confidence required to further develop their ideas.
Innovation has been at the heart of Nestlé Group since its beginning. The inventions of Farine Lactée, the first food for infants, by Henri Nestlé in 1867, the “champagne of waters” or the Perrier water that we all know by Sir John Harmsworth in 1903, Nescafé instant coffee by a team of experts in 1929 and Nespresso by Eric Favre, a Nestlé employee back in 1975, are just some of the milestones that prove that behind every bright idea there is an equally bright mind. Today, Nestlé Group steadily invests in Research and Development, nutrition science and passion for quality. Consequently, Nestlé has the world’s largest private food and nutrition research organization, involving about 5000 people located in more than 30 R&D facilities worldwide.
Recognizing the significant presence of innovative ideas in the new Greek entrepreneurship, Nestlé Hellas through its “Ignite Ideas” program is aiming to locate the ideas that have potential for expansion and support them in order to contribute in the productive reconstruction of the country.

 

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ


Στόχος του προγράμματος "Ignite Ideas" είναι να παρέχει τη δυνατότητα σε νέους ανθρώπους να αναπτύξουν τις ικανότητες σχεδίασης και ανάπτυξης καινοτόμων ιδεών και να λάβουν σημαντική συμβουλευτική υποστήριξη στη δημιουργία νέων επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Η καινοτομία της επιχειρηματικής ιδέας μπορεί να αφορά νέα προϊόντα ή υπηρεσίες αλλά και νέες διεργασίες, τρόπους αλληλεπίδρασης με τον πελάτη και τον καταναλωτή, αλλά και νέα επιχειρηματικά μοντέλα και πρακτικές. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι ανοικτή και δωρεάν και μπορούν να συμμετάσχουν ομάδες 2 έως και 5 ατόμων.

ΟΙ ΦΑΣΕΙΣ

Phase Α: Call to Action

Learn More

Phase Β: Business Model Innovation

Learn More

Phase C: From Vision to Execution

Learn More

ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ

Για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα, οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν την επιχειρηματική τους πρόταση έως τις 25 Οκτωβρίου 2018.
Για να βρείτε το υπόδειγμα της φόρμας συμμετοχής πατήστε εδώ.

ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟΜΕΙΣ



Για κάθε θεματική κατηγορία έχει οριστεί συγκεκριμένη
ομάδα ειδικών, που θα αναλάβουν κάθετα τη συμβουλευτική υποστήριξη κάθε επιχειρηματικής ομάδας σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας του προγράμματος.

To πρόγραμμα θα οργανώσει και θα κατατάξει τις επιλεγμένες επιχειρηματικές ομάδες με βάση το αντικείμενο ενδιαφέροντός τους.

Η θεματική ταξινόμηση χωρίζεται σε τρεις κατηγορίες:


  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

    Νεοφανή ή υπάρχοντα συστατικά και συνδυασμοί τους, που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ακόμη. Εστίαση σε συστατικά για προϊόντα "on-the-go" (εν κινήσει) που καταναλώνονται γρήγορα ή συστατικά οικονομικών προϊόντων που ανταποκρίνονται στο υγιεινό διατροφικό προφίλ, σε νέες επιλογές νωπών φυτικών προϊόντων ως συστατικών των τροφίμων, σε συστατικά που αντιπροσωπεύουν την τοπική κουζίνα κλπ.


  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ

    Αποδοτικότερες, ταχύτερες, "βιώσιμες" ή έξυπνες μέθοδοι επεξεργασίας τροφίμων. Nέοι τρόποι συσκευασίας προϊόντων για καλύτερη εμφάνιση και αποθήκευσή τους. Συμμόρφωση με τις εξελίξεις στον τομέα ασφάλειας - ποιότητας των προϊόντων

  • ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ

    Ψηφιακές υπηρεσίες που διευκολύνουν τον καταναλωτή και τον πελάτη, όπως υπηρεσίες πληροφόρησης για τη προέλευση, καθώς και όλα τα στάδια παραγωγής που έχουν μεσολαβήσει μέχρι το τελικό προϊόν (ιχνηλασιμότητα), νέοι τρόποι πώλησης και επίτευξης δέσμευσης (engagement) του πελάτη, νέες υπηρεσίες διανομής, υπηρεσίες που βασίζονται σε διαδραστικές ετικέτες, υπηρεσίες που δίνουν έμφαση στις νέες διατροφικές συνήθειες

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ