DESCRIPTION
ΟΙ ΦΑΣΕΙΣ
Phase Α: Call to Action
Phase Β: Business Model Innovation
Phase C: From Vision to Execution
ΘΕΜΑΤΙΚΟΙ ΤΟΜΕΙΣ
Για κάθε θεματική κατηγορία έχει οριστεί συγκεκριμένη
ομάδα ειδικών, που θα αναλάβουν κάθετα τη συμβουλευτική υποστήριξη κάθε επιχειρηματικής ομάδας σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας του προγράμματος.
To πρόγραμμα θα οργανώσει και θα κατατάξει τις επιλεγμένες επιχειρηματικές ομάδες με βάση το αντικείμενο ενδιαφέροντός τους.
Η θεματική ταξινόμηση χωρίζεται σε τρεις κατηγορίες:
ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝΝεοφανή ή υπάρχοντα συστατικά και συνδυασμοί τους, που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ακόμη. Εστίαση σε συστατικά για προϊόντα "on-the-go" (εν κινήσει) που καταναλώνονται γρήγορα ή συστατικά οικονομικών προϊόντων που ανταποκρίνονται στο υγιεινό διατροφικό προφίλ, σε νέες επιλογές νωπών φυτικών προϊόντων ως συστατικών των τροφίμων, σε συστατικά που αντιπροσωπεύουν την τοπική κουζίνα κλπ.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣΑποδοτικότερες, ταχύτερες, "βιώσιμες" ή έξυπνες μέθοδοι επεξεργασίας τροφίμων. Nέοι τρόποι συσκευασίας προϊόντων για καλύτερη εμφάνιση και αποθήκευσή τους. Συμμόρφωση με τις εξελίξεις στον τομέα ασφάλειας - ποιότητας των προϊόντων
ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ
Ψηφιακές υπηρεσίες που διευκολύνουν τον καταναλωτή και τον πελάτη, όπως υπηρεσίες πληροφόρησης για τη προέλευση, καθώς και όλα τα στάδια παραγωγής που έχουν μεσολαβήσει μέχρι το τελικό προϊόν (ιχνηλασιμότητα), νέοι τρόποι πώλησης και επίτευξης δέσμευσης (engagement) του πελάτη, νέες υπηρεσίες διανομής, υπηρεσίες που βασίζονται σε διαδραστικές ετικέτες, υπηρεσίες που δίνουν έμφαση στις νέες διατροφικές συνήθειες