Θεματικοί Τομείς

Η Nestlé Hellas σε συνεργασία με τους υποστηρικτές του προγράμματος, τις εταιρείες Google Hellas, McCann, Convert Group, ΚΡΗΤΙΚΟΣ, Investing for Purpose, PetCity και Vivartia, συγκέντρωσε τις πιο καίριες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και διαμόρφωσε τις θεματικές ενότητες του προγράμματος, αναζητώντας καινοτόμες λύσεις που θα ανταποκρίνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τόσο στις ανάγκες της εταιρείας όσο και σε αυτές των πελατών και καταναλωτών της. 

Οι κατηγορίες των προϊόντων της εταιρείας, για τις οποίες αναζητούνται καινοτόμες λύσεις, είναι οι ακόλουθες: 

Παρακάτω παρουσιάζονται αναλυτικά οι 4 θεματικές ενότητες, στις οποίες καλείστε να απαντήσετε με τη συμμετοχή σας στο Πρόγραμμα Ignite Ideas. Αυτές είναι:

Ανάλυση Δεδομένων (Data Analytics)

Κατηγορία 1: Διασφάλιση Ποιότητας και Οπτικοποίηση

Περιγραφή: Αυτές οι προκλήσεις περιλαμβάνουν τη δημιουργία εργαλείων που εξασφαλίζουν την ποιότητα των προϊόντων μέσω αυτοματοποιημένων ελέγχων και την ανάπτυξη διαδραστικών οπτικοποιήσεων για την καλύτερη κατανόηση των δεδομένων. Προηγμένες τεχνολογίες όπως η τεχνητή νοημοσύνη (AI) και η ανάλυση δεδομένων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την αυτόματη ανίχνευση ελαττωμάτων ή προβλημάτων. Ταυτόχρονα, τα προσαρμοστικά εργαλεία οπτικοποίησης βοηθούν στην κατανόηση των σύνθετων δεδομένων μέσω γραφημάτων κατανοητών και φιλικών προς τον χρήστη.

Ενδεικτικές Τεχνολογίες: τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), μηχανική μάθηση, ανάλυση δεδομένων, υπολογιστική όραση και λογισμικό οπτικοποίησης δεδομένων (π.χ. Tableau, Power BI).

Κατηγορία 2: Πρόβλεψη και Εκτίμηση Ζήτησης

Περιγραφή: Αυτή η κατηγορία επικεντρώνεται στην ανάπτυξη λύσεων για την πρόβλεψη μελλοντικών τάσεων και αναγκών μέσω της ανάλυσης διαφόρων εισροών δεδομένων. Για παράδειγμα, η χρήση δεδομένων πωλήσεων και καρτών πιστότητας για την πρόβλεψη μελλοντικών τάσεων πωλήσεων και η αξιοποίηση δεδομένων της εταιρείας, όπως αυτά της Nestle, για την ακριβέστερη πρόβλεψη της ζήτησης.

Ενδεικτικές Τεχνολογίες: Προγνωστική ανάλυση, μηχανική μάθηση, στατιστικά μοντέλα, εργαλεία επεξεργασίας μεγάλων δεδομένων (π.χ. Hadoop, Spark) και πλατφόρμες ολοκλήρωσης δεδομένων.

Κατηγορία 3: Πελατειακές Ενδείξεις και Μάρκετινγκ

Περιγραφή: Αυτές οι προκλήσεις περιλαμβάνουν τη δημιουργία λύσεων για την καλύτερη κατανόηση της συμπεριφοράς και των προτιμήσεων των πελατών. Αναλύοντας τα δεδομένα, οι επιχειρήσεις μπορούν να αναπτύξουν λεπτομερή προφίλ πελατών και να τμηματοποιήσουν τις αγορές πιο αποτελεσματικά, οδηγώντας σε πιο στοχευμένες και προσωποποιημένες στρατηγικές μάρκετινγκ.

Ενδεικτικές Τεχνολογίες: Συστήματα διαχείρισης σχέσεων πελατών (CRM), data mining, μηχανική μάθηση, ανάλυση βασισμένη σε ΑΙ και εργαλεία αυτοματοποίησης μάρκετινγκ.

Περιβάλλον & Βιωσιμότητα

Κατηγορία 1: Περιβαλλοντική Ευαισθητοποίηση και Εκπαίδευση

Περιγραφή: Αυτές οι προκλήσεις επικεντρώνονται στην αύξηση της περιβαλλοντικής συνείδησης και την εξασφάλιση της συμμόρφωσης με τους κανονισμούς βιωσιμότητας. Οι λύσεις μπορεί να περιλαμβάνουν την ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους εργαζόμενους, τους πελάτες και τους συνεργάτες για την αύξηση της ευαισθητοποίησης για ζητήματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και διακυβέρνησης (ESG), καθώς και τη δημιουργία εργαλείων για την αποτελεσματική παρακολούθηση και διαχείριση της συμμόρφωσης με τους κανονισμούς που σχετίζονται με τη βιωσιμότητα.

Ενδεικτικές Τεχνολογίες: Συστήματα διαχείρισης μάθησης (LMS), πλατφόρμες ηλεκτρονικής εκπαίδευσης, λογισμικό διαχείρισης συμμόρφωσης, συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης (EMS) και εργαλεία ανάλυσης για την παρακολούθηση της συμμόρφωσης.

Κατηγορία 2: Βιώσιμες Λειτουργίες και Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας

Περιγραφή: Αυτή η κατηγορία αντιμετωπίζει τις λειτουργικές πτυχές της βιωσιμότητας, στοχεύοντας στη μείωση της χρήσης ενέργειας, τη μείωση των αποβλήτων και την προώθηση της κυκλικότητας εντός της εφοδιαστικής αλυσίδας. Οι λύσεις μπορεί να περιλαμβάνουν την εφαρμογή ενεργειακά αποδοτικών τεχνολογιών, στρατηγικών μείωσης αποβλήτων και συστημάτων για την ενίσχυση της ανακυκλωσιμότητας και της επαναχρησιμοποίησης των υλικών σε όλη την εφοδιαστική αλυσίδα.

Ενδεικτικές Τεχνολογίες: Συστήματα διαχείρισης ενέργειας (EMS), συσκευές IoT για την παρακολούθηση και τον έλεγχο της χρήσης ενέργειας, λογισμικό διαχείρισης αποβλήτων, συστήματα διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας και πλατφόρμες κυκλικής οικονομίας.

Ψηφιακές Λύσεις

Κατηγορία 1: Δεδομένα Πελατών και Εξατομίκευση

Περιγραφή: Αυτές οι προκλήσεις περιλαμβάνουν τη συλλογή και ανάλυση δεδομένων πελατών για τη βελτίωση των υπηρεσιών και τη δημιουργία προσωποποιημένων εμπειριών. Οι λύσεις μπορεί να περιλαμβάνουν τη χρήση καρτών πιστότητας για τη συλλογή δεδομένων πελατών, το σχεδιασμό προγραμμάτων πιστότητας για τη συλλογή λεπτομερών αξιολογήσεων και προτιμήσεων, καθώς και την ανάπτυξη εργαλείων βασισμένων σε AI όπως chatbots και εφαρμογές για κινητά για την παροχή προσωποποιημένης υποστήριξης πελατών.

Ενδεικτικές Τεχνολογίες: Ανάλυση δεδομένων, μηχανική μάθηση, τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ), CRM συστήματα, πλατφόρμες chatbot και πλαίσια ανάπτυξης εφαρμογών για κινητά.

Κατηγορία 2: Εμπειρία Online Αγορών

Περιγραφή: Αυτή η πρόκληση επικεντρώνεται στη βελτίωση του ταξιδιού αγορών online για τους πελάτες. Οι λύσεις μπορεί να περιλαμβάνουν την ανασχεδίαση της διεπαφής του ιστότοπου ή της εφαρμογής, την παρακολούθηση των αλληλεπιδράσεων των χρηστών και την ενίσχυση της συνολικής εμπειρίας online αγορών για την αύξηση της ικανοποίησης και της εμπλοκής των πελατών.

Ενδεικτικές Τεχνολογίες: Σχεδιασμός εμπειρίας χρήστη (UX), ανάπτυξη ιστοσελίδων και κινητών, A/B testing, εργαλεία ανάλυσης, heatmaps και συστήματα ανατροφοδότησης πελατών.

Κατηγορία 3: Βελτιστοποίηση Παραγωγής

Περιγραφή: Αυτή η πρόκληση στοχεύει στη βελτιστοποίηση των διαδικασιών παραγωγής σε εργοστάσιο καφέ. Οι λύσεις μπορεί να περιλαμβάνουν την εφαρμογή προηγμένων τεχνολογιών για τη βελτιστοποίηση των λειτουργιών, τη μείωση των αποβλήτων, τη βελτίωση της αποδοτικότητας και την εξασφάλιση υψηλής ποιότητας προϊόντος.

Ενδεικτικές Τεχνολογίες: IoT, αυτοματοποίηση διαδικασιών, μηχανική μάθηση, συστήματα προγνωστικής συντήρησης και λογισμικό διαχείρισης παραγωγής.

Καινοτόμες Λύσεις στο Κατάστημα & Λύσεις Εμπειρίας Καταναλωτή

Κατηγορία 1: Εμπειρία στο Κατάστημα και Προσβασιμότητα

Περιγραφή: Αυτές οι προκλήσεις επικεντρώνονται στη βελτίωση της εμπειρίας στο κατάστημα καθιστώντας την πιο συμπεριληπτική και φιλική προς τον χρήστη. Αυτό περιλαμβάνει το σχεδιασμό λύσεων που απευθύνονται σε άτομα με ειδικές ανάγκες και τη βελτίωση της πλοήγησης εντός του καταστήματος για να βοηθούν τους πελάτες να βρίσκουν εύκολα τα προϊόντα ενώ συλλέγονται επίσης δεδομένα για τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά τους.

Ενδεικτικές Τεχνολογίες: Τεχνολογίες βοήθειας, συστήματα πλοήγησης εσωτερικών χώρων, τεχνολογία beacon, ανάλυση δεδομένων και συστήματα ανατροφοδότησης πελατών.

Κατηγορία 2: Διάταξη Καταστήματος και Διαδραστικές Λύσεις

Περιγραφή: Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση των διατάξεων του καταστήματος και της τοποθέτησης προϊόντων για διάφορα πλαίσια όπως προωθήσεις και ειδικές περιπτώσεις. Περιλαμβάνει επίσης την εφαρμογή διαδραστικών οθονών και κιόσκια για την εμπλοκή των πελατών και την παροχή πληροφοριών ή προσωποποιημένων προτάσεων.

Ενδεικτικές Τεχνολογίες: Χωρική ανάλυση, ψηφιακή σήμανση, διαδραστικά κιόσκια, επαυξημένη πραγματικότητα (AR) και λογισμικό διαχείρισης λιανικής.

Κατηγορία 3: Πολυκαναλικό Μάρκετινγκ και Πωλήσεις

Περιγραφή: Αυτή η πρόκληση επικεντρώνεται στη δημιουργία μιας απρόσκοπτης εμπειρίας αγορών σε πολλαπλά κανάλια, ενσωματώνοντας τις online και offline προσπάθειες πωλήσεων και μάρκετινγκ για την παροχή μιας συνεκτικής εμπειρίας πελάτη.

Ενδεικτικές Τεχνολογίες: Πλατφόρμες λιανικής ολοκαναλικής προσέγγισης, CRM συστήματα, εργαλεία αυτοματοποίησης μάρκετινγκ και λύσεις ολοκλήρωσης ηλεκτρονικού εμπορίου.

© 2020 – 2024 Ignite Ideas All Rights Reserved. Powered by ACEin.

ΚΑΝΤΕ ΑΙΤΗΣΗ