August 27, 2018

Φάση Β: Business Model Innovation

Η Φάση Β (Business Model Innovation) αφορά στην κατανόηση και τον σχεδιασμό των βασικών συστατικών του επιχειρηματικού μοντέλου, καθώς και την ανάπτυξη μιας πρώτης έκδοσης της πρότασης. Με βάση την επιχειρηματική ιδέα που έχουν ορίσει οι ομάδες κατά την πρώτη φάση, οι συμμετέχοντες θα κληθούν να υποβάλλουν μια αναφορά/παραδοτέο στην οποία θα περιγράφουν αναλυτικά το επιχειρηματικό τους μοντέλο, καθώς και την προτεινόμενη πρόταση υλοποίησης της ιδέας.

Στη Φάση Β’ οι ομάδες θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετέχουν  σε εκπαιδευτικά σεμινάρια σε θέματα:

● σχεδιασμού και ανάπτυξης επιχειρηματικού μοντέλου (business model canvas)
● ανάπτυξης πρωτοτύπου (mock up – rapid prototype)
● ικανοτήτων παρουσίασης (pitching)

Επιπλέον, οι ομάδες θα συμμετέχουν σε ένα εξειδικευμένο εργαστήριο (pivoting workshop) στη διάρκεια του οποίου με τη βοήθεια εμπειρογνωμόνων από το χώρο της νεοφυούς επιχειρηματικότητας και εξειδικευμένων στελεχών της Nestlé θα κληθούν:

● να λάβουν αποφάσεις και να προσαρμόσουν/αλλάξουν το επιχειρηματικό τους μοντέλο και την οπτική απεικόνιση του προϊόντος/ υπηρεσίας (mock-up)
● να παρουσιάσουν την επιχειρηματική τους ιδέα και την ομάδα με δομημένο τρόπο

Στο τέλος αυτής της Φάσης, οι ομάδες θα κληθούν να ετοιμάσουν μια παρουσίαση της επιχειρηματικής τους πρότασης (Pitching) στην Επιστημονική Επιτροπή. Η Επιστημονική Επιτροπή αξιολογεί τα υποβληθέντα παραδοτέα και σε συνδυασμό με την παρουσίαση επιλέγει τις καλύτερες ομάδες, οι οποίες θα προκριθούν στην επόμενη Φάση του προγράμματος. Κριτήρια αξιολόγησης σε αυτή τη Φάση αποτελούν ενδεικτικά η καινοτομία και η πληρότητα της πρότασης, το στάδιο ωριμότητας και ο βαθμός υλοποίησης, οι προοπτικές ανάπτυξης και η βιωσιμότητα, η αγορά – στόχος και η πρόοδος της ομάδας.